Popusti do -50%.

Pogoji poslovanja

S spletno trgovino www.leforma.si (v nadaljevanju "spletna trgovina") upravlja trgovina Leforma,  v lasti podjetja Apt20 d.o.o, kot ponudnik e-poslovanja (v nadaljevanju "ponudnik") . Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

 

1. Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 

2. Registracija uporabnika 

Ob registraciji na našo spletno stran obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. 

Vaša registracija pomeni, da ste seznanjeni s pogoji poslovanja na naši spletni strani in da se z njimi strinjate.

Kot registriran uporabnik boste deležni tudi posebnih ponudb. Vaši podatki bodo shranjeni v bazo spletne trgovine. Po vnosu vaših podatkov boste lahko takoj začeli z nakupom preko spleta.

Za podatke, ki nam jih posredujete ob registraciji, jamčite, da so točni in veljavni. 

 

3. Politika zasebnosti 

Vse informacije o varovanju osebnih podatkov so zbrane v politiki zasebnosti. 

 

3. Piškotki

Vse informacije o piškotkih so na razdelku piškotki, v nogi spletne strani. 

 

Nujno potrebni piškotki

Stran uporablja nekatere nujne piškotke (PHPSESSID, ShoppingCart). Ti piškotki so avtomatično dovoljeni, ker spletne strani brez njih ne delujejo. Ključni so za navigacijo po spletnih straneh in zagotavljajo, da osnovni procesi spletne strani delujejo.

 

Spletna stran drugih piškotkov ne uporablja.

 

4. Naročanje

Izdelek na naši spletni strani naročite s klikom »v košarico«. Vodeni boste skozi celoten proces od izbire izdelka do plačila in konca nakupa. Vsebino košarice lahko kadarkoli pogledate, jo spreminjate in izdelke tudi izbrišete. Vrednost košarice se sproti sešteva. Po oddanem naročilu prejmete na vaš naslov potrdilo o naročilu. V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili na vašo e-pošto. Naročilo oz. pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.

Potrošnik nima posebnih stroškov z naročilom preko spleta.

 

5. Cena in veljavnost ponudbe

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kljub skrbi, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko poročilo o potrditvi naročila). Od tega trenutka so cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Vse cene so navedene v evrih (€) z vključenim davkom na dodano vrednost (DDV). Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.

 

Vse cene vsebujejo DDV (redna cena ali spletna cena že vsebuje DDV), razen če je izrecno napisano drugače. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer kupca obvestimo.

 

5. 1. Bonus LEFORMA

Kupovanje v spletni trgovini www.leforma.si prinese ugodnosti, ki jih lahko v obliki popusta izkoristite ob naslednjem nakupu. Vse o bonusu in pogojih uveljavljanja, si preberite na povezavi Kaj je bonus Leforma?

 

6. Računi in hranjenje podatkov

Cena blaga na računu velja po ceniku, ki je veljal na dan naročila blaga. Račun prejme kupec ob prejemu blaga.

Vse dokumente, potrditev naročila, predračun, v enem izvodu pošljemo kupcu v elektronski obliki in/ali na papirju, en izvod na papirju in/ali v računalniški obliki pa se hrani na sedežu ponudnika. Dostop do dokumentov hranjenih pri ponudniku je možen na podlagi dogovora s pooblaščeno osebo na strani ponudnika.

Vsi dokumenti, predračuni, računi so napisani v slovenskem jeziku.

 

7. Način plačila

Kupec ima naslednje možnosti plačila:

1.  Plačilo po predračunu. Po oddanem naročilu boste prejeli predračun na vaš e-poštni naslov, na podlagi katerega izvedete plačilo. Rok za plačilo predračuna je 3 dni po prejemu predračuna. 

Po prejemu plačila vam bomo vse izdelke, ki so na zalogi poslali z dostavno pošto najkasneje v treh (3) delovnih dneh. Ostale izdelke iz vašega naročila, ki trenutno niso na naši zalogi vam bomo poslali v rokih, ki so navedeni na potrditvi vašega naročila.

 

2. Plačilo po povzetju. Ob dostavi plačate z gotovino kurirju podjetja DPD d.o.o. 

 

8. Dostava in stroški dostave

Pošiljko (za izdelke iz zaloge) boste prejeli najkasneje v treh (3) delovnih dneh od potrditve naročila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

Dostavo blaga opravlja dostavna služba DPD d.o.o. Stroški dostave blaga v Sloveniji (embalaža, pakiranje, dostava) znašajo 5,00 € za naročilo.

Ob nakupu nad 70 € je dostava blaga v Sloveniji brezplačna. 

Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri banki ali pošti, preko katere izvajate plačilo.

 

9. Odveza odgovornosti 

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na straneh www.leforma.si. Napake na spletni strani niso izključene.

Slike so lahko simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja. Izdelki so novi in brezhibni, razen če je v opisu drugače navedeno. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh.

V takem primeru, bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo. Napake, ki se lahko pojavijo pri samem vnosu za posamezen artikel (opis artikla, cena za artikel ali lastnosti artikla) ne odgovarjamo in nikakor ne želijo namerno zavesti kupca oz. obiskovalca, saj se trudimo za točnost in doslednost podatkov za vsak artikel.

 

10. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga, vračilo kupnine

Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prevzemu vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. V primeru, da je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini.

O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti na naslov:

Trgovina Leforma, Šmartinska 152, 1000 Ljubljana

ali na kontaktni elektronski poštni naslov: info@leforma.si blago pa vrniti 14 dneh po poslanem obvestilu o odstopu.

Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Ponudnik vrne celotno kupnino blaga najkasneje v roku 15-ih dni od prejetja vrnjenega blaga.

 

10. 1 Vračilo kupnine

Ponudnik kupcu, ki odstopi od pogodbe, vrne vsa opravljena plačila za blago. Denar mu vrne takoj, ko je to mogoče, najkasneje v roku 15-ih dni od prejetja vrnjenega blaga.

 

10. 2 Vračilo poškodovanih pošiljk

Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi DPD d.o.o.. Obvestiti je potrebno DPD dostavno službo d.o.o.. Prejeti paket mora biti v enakem stanju kot je bil pri prevzemu. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem času.

 

10. 3 Stvarna napaka

Po Zakonu o varstvu potrošnikov je napaka stvarna kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

 

11. Reklamacija/Garancija

Če imajo dostavljeni izdelki napako in ne ustrezajo lastnostim oziroma specifikacijam naročenih izdelkov, mora kupec o tem obvestiti ponudnika v 8 dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec o njej obvestiti ponudnika v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico.

Leforma ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko preteče šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen, in pravtako za morebitne neopazne napake v vsebnosti originalno zaprtega proizvoda. 


Potrošnik oziroma, kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.


Potrošnik ali kupec, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico zahtevati, da ponudnik:

  • odpravi napako na izdelku ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik oz. kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih izdelkov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka. 


Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

 

Kontakt za uveljavljanje reklamacije/grancije je: 

Trgovina Leforma, Šmartinska 152, 1000 Ljubljana